דובר צה"ל עם בשורת האיוב: "21 נופלים"

אתר קול חי No Comments on דובר צה"ל עם בשורת האיוב: "21 נופלים"

דובר צה"ל על האסון ברצועת עזה: "באירוע הקשה ברצועת עזה נפלו 21 לוחמים". שמות 11 מהם טרם הותרו לפרסום

IDF Spokesperson Daniel Hagari gives a statement to the media in Tel Aviv on October 16, 2023. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** חרבות ברזל הצהרה תקשורת דניאל הגרי תת אלוף מדבר מחנה רבין מלחמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מעדכן הבוקר (שלישי), כי באירוע הקשה אמש ברצועת עזה נפלו 21 לוחמים. עד כה פורסמו שמותיהם של עשרה מהנופלים.

"עדכנו את כל משפחותיהם של הנופלים. אנו עדים לחרושת השמועות, רוצה להבהיר שאנו מפרסמים מידע מאומת ורק לאחר שאנחנו מעדכנים את המשפחות. למלחמה מחיר כבד וקשה מאוד. אנשי המילואים היקרים הקריבו את היקר להם מכל כדי שכולנו נוכל לחיות כאן בביטחון", אמר הגרי.

video
play-sharp-fill

עוד עדכן דובר צה"ל: "אנחנו משחררים חיילים כל הזמן מילואים ונצטרך לגייס שוב, אנחנו מתנהלים כדי לאפשר לישראל להתנהל בלחימה לאורך זמן".

שר הביטחון יואב גלנט כתב הבוקר: "בבוקר הקשה והכואב בו בשורת האיוב מגיעה לבתים רבים בישראל, לב כולנו עם המשפחות היקרות בשעתן הקשה מכל. זו מלחמה שתקבע את עתיד ישראל בעשרות השנים הבאות – נפילת הלוחמים היא ציווי להשגת מטרות המלחמה. שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחות חללי המערכה ואיחולי החלמה לפצועים".



0 תגובות